Cyklistický víkend

Moje kolegyně a kamarádka Viv a já jsme se rozhodli, že je potřeba trochu vypnout od kancelářské práce a stresu a že si spolu uděláme příjemný víkend někde na samotě, vezmeme si s sebou kola a dáme si pěkně do těla. Jen podotýkám, že Viv je jen kamarádka, není to moje přítelkyně a kromě práce se jinak nevídáme a neznáme. Ona také navrhla, ať pozveme ještě někoho, aby bylo více zábavy a pomáhali by s pracemi. U svých dalších spolupracovníků a známých jsme však nepochodili, protože to jsou obyčejně lidi, kteří pracují i o víkendu a nepodařilo se jim dostat volno. Až Viv navrhla, že jde s kamarádkou Nadine do posilovny, tak že to navrhne jí. Neměl jsem nic proti tomu a nakonec se to ukázalo jako dobrý nápad, protože Nadine souhlasila. Bylo potřeba vyřešit papírování ohledně pronájmu chaty, kde se ubytujem a odkud budeme podnikat výlety. Na chatu jsem se byl podívat. Byla to divná malá chalupa se zahradou na samotě, odkud bylo vidět na jihu místní vesnici. V okolí bylo hned několik možností na báječný cyklistický výlet. Uvnitř chaty to bylo velmi jednoduché a dobře se tam o to starali. Byly tam dva velké pokoje a koupelna s WC v patře a obývací pokoj s kuchyňským koutem v přízemí. Z něho se ven vylézalo velkým francouzským oknem. Zahrada byla opět jednoduchá se zahradním sezením, malý krytý prostor a přilehlá bouda, v níž jsem našel pět horských kol. Taky tam byl malý krytý prostor. Ten měl dvě sprchové hlavice, které byly určeny na odstranění bláta a prachu z cyklistů, než se vleze do domu.
O dva týdny později jsme s Viv čekali u auta na Nadine. Těšil jsem se na víkend, protože cyklistiku mám rád a navíc jej strávím s Viv, což je nejen fajn holka, se kterou si vždy dobře popovídám, ale navíc je to i velmi pěkná holka, takže mi její přítomnost rozhodně nebude nepříjemná. Navíc jsem trochu exhibicionista, takže jsem zadoufal, že bych tam mohl prožít nějaký CFNM zážitek nebo i třeba vidět něco více z krásného těla Viv. Doufal jsem, že i Nadine bude alespoň trochu hezká, aby byla přítomnost dívek ještě příjemnější. Jak jsme tam tak čekali na Nadine, díval jsem se okolo a protože jsem ji nikdy před tím neviděl, tak jsem jenom tak hádal, která z okolojdoucích dívek by to mohla být. Pak se k nám blížila štíhlá dívka s dlouhými vlasy, se snědou pletí a trochu exotickým zjevem, nicméně svou krásou doslova oslňovala. Jakmile se více přiblížila, začala se usmívat a to už jsem začal tušit (a doufat), že je to Nadine. A byla to ona.  Viv mě ještě stihla informovat, že má indickou babičku stejně jako jméno. S Nadine jsme si padli do oka a tak i seznámení nebyl žádný problém. Nadine nám řekla, že se udržuje v kondici, ale že to bylo let, co byla naposledy na kole, ale těší se na to, že se na nějaký čas dostane pryč od stresu z práce. Byl pátek pozdě večer, když jsme přijeli a po ubytování se jsme šli spát. Dívky byly spolu v jednom pokoji a já v druhém sám.
Při vybalování jsem zjistil, že jsem si zapomněl vzít něco na spaní a mám s sebou jen džíny, ve kterých jsem přijel a cyklistické kalhoty. Byl jsem zvyklý spát buď nahý nebo v krátkých kraťasích. Necítím se dobře, když mám na noc spodní prádlo. Jenže to teď bylo to jediné, co mohu mít na sobě při spaní. Nakonec jsem si řekl, že jsem v pokoji sám a tak nebude nikomu vadit, když budu spát nahý. Probudil jsem se asi ve 3 hodiny ráno a zoufale jsem se potřeboval vyčůrat. Zamířil jsem na toaletu tak, jak jsem vylezl z postele, tedy nahý. Snažil jsem se být tak tiše, jak jen to je možné. Mé oči byly napjaté, když jsem vstoupil do osvětlené chodby, ale najednou jsem si uvědomil, že Nadine stojí ve dveřích koupelny a dívá se na mě. Měla na sobě bílou hedvábnou noční košili, která byla velmi krátká, takže chybělo jen velmi málo a mohl bych identifikovat barvu jejích kalhotek, má-li nějaké. Byla opravdu neuvěřitelně sexy. Podíval jsem se jí do očí a očekával, že se mi bude vysmívat. Viděl jsem však pouze to, že mě pozoruje a dívá se přímo na můj rozkrok. Podíval jsem se dolů a viděl, že jsem se probudil s mohutnou erekcí. S úplně ztopořeným penisem jsem tam stál před nádhernou Nadine v krátké noční košilce. Ona se jen usmála a odešla do svého pokoje. Sledoval jsem její sexy zadek pod hedvábnou košilkou, když zmizela a já se šel vyčůrat, což vzhledem ke ztopoření penisu i vlivem pohledu na krásnou Nadine nebylo snadné.
Druhý den ráno jsme se všichni sešli v kuchyni v cyklistickém vybavení. Nadine se o poslední noci k mé úlevě nezmínila a jen její úsměv, když si myslela, že se nikdo jiný nedívá, byl všeříkající. Všichni tři jsme na sobě měli cyklistické kraťasy Lycra. Jak Nadine tak Viv v tom skvěle vypadaly. Ale nejhlasitější diskuse byla zaměřena na mě. Podíval jsem se na sebe a viděl jsem, že obrys mého penisu byl jasně vidět. Jedli jsme toast. V kuchyňském koutě byly jen dvě židle, takže holky seděly a já se postavil k lince. Všiml jsem si, že Nadine vrhá pohledy na obrys mého penisu při každé příležitosti, což vedlo k zvětšování penisu. Musel jsem se soustředit, aby nedošlo k plné erekci. Viv si všimla mého mírně zvětšeného stavu a dal mi to najevo úsměvem. Byl jsem úplně červený. Po snídani jsme dostali kola ven z boudy a vydali se na cyklotrasu. Asi po 3 hodinách jsme se dostali na rozcestí trati, která vede zpět k chatě. Naše mapa ukázala, že obě cesty by nás dostaly zpátky, ale jedna byla delší a zahrnovala těžší část. Dívky prohlásily, že pojedou rychlejší cestou a začnou po dojezdu připravovat večeři a že jestli chci, mohu jet tou těžší cestou. Ta se zdála o něco málo zajímavější, takže jsme se rozdělili a já jsem zamířil dolů do údolí. Trasa byla hodně nerovná a napříč několika potoky, které jsem projížděl v plné rychlosti, takže jsem pak byl od hlavy až k patě špinavý od bláta. Potom, když jsem zajel do zatáčky velkou rychlostí, dostal jsem smyk a spadl z kola. Naštěstí jsem přistál do měkkého bahnitého podkladu s kalužemi. Vstal jsem a viděl, že vypadám, jako bych absolvoval zápas v blátě, když jsem jím byl úplně pokryt. Vydal jsem se dál po cestě a po chvíli vyjel z lesa. To jsem již měl chatu téměř na dohled.
Zastavil jsem před chatou a hadicí očistil kolo před tím, než jsem jej dal zpět do boudy. V ten okamžik vyšla Viv z chaty a vyděšeně a nevěřícně se na mě dívala, jak jsem byl zablácen.
"Takhle dovnitř nepůjdeš", řekla a ukázala na Nadine, aby se šla podívat, jak vypadám.
"Můžeš použít venkovní sprchy a umýt se a ať tě ani nenapadne jít dovnitř bez našeho svolení." řekla přísně.
Šel jsem tedy do sprchy. Právě jsem si začal oplachovat nohy, když jsem se ohlédl a viděl obě dívky stát kousek ode mě s prázdným košem na prádlo.
"OK, ty kalhoty i ostatní oblečení dolů, je plné bláta!" řekla Nadine a přistrčila ke mně koš.
Styděl jsem se před dívkami svléknout do naha. Řekl jsem jim, že nemám nic pod. Nicméně Viv argumentovala, že je to všechno zablácené a takto to do chaty nepůjde. Nadine se přidala a řekla, že jako by nikdy předtím neviděla penis. Byl jsem trochu zaskočen jejím použití slova "penis" bez jakéhokoliv studu či zádrhelu a pocítil náhlý nával erotického vzrušení při pomyšlení, že tam budu před dívkami úplně nahý. Přesto jsem navrhl, že by Nadine a Viv mohly jít dovnitř, aby u mě nedošlo k rozpakům, ale Viv řekla, abych se nechoval tak hloupě, že to přeci není takový problém, když budu nahý. Tak jsem udělal, co mi bylo řečeno a po chvilce jsem stál před dívkami úplně nahý a můj penis se houpal ze strany na stranu. Viv a Nadine mě pozorovaly, ale já se otočil, abych se skryl. Jsem si jistý, že Nadine zalapala po dechu, jak viděla můj velký penis. Otočil jsem se a viděl dívky, jak obě hledí přímo na můj penis. Vzal jsem si nějaký sprchový gel z police a začal se mydlit. Důraz jsem dával na můj penis a varlata a stál přitom čelem přímo k dívkám. Bylo to tak vzrušující a exhibicionistické, přesto jsem se nevzrušil tak, aby to bylo viditelné. Poté jsem se opláchl. Dívky řekly, že osušit se mohu již v chatě a tak jsem vyrazil ze sprchy okolo dívek úplně nahý a bylo zřejmé, že ty ze mě vůbec nespustily oči. Kráčel jsem přes terasu s pérem, který se kýval ze strany na stranu a byl jsem vykulený z toho, že dívky byly ohromené z mého exhibicionismu.
V chatě jsem si vzal ručník a třel jsem si celé tělo, abych se řádně usušil. Přitom jsem byl otočen čelem k dívkám a povídal si s nimi. Ty se na mě dívaly a usmívaly se. Nadine chtěla vědět, jestli bych před nimi dostal erekci. Vysvětlil jsem jim, že mám strach, abych nepřekročil míru únosnosti mé nahoty před nimi, nicméně že jsem byl velmi blízko k dosáhnutí plné erekce. Viv byla konverzací nadšena a dala najevo, jak moc se jí líbilo vidět mě nahého. Nemohl jsem uvěřit vlastním uším, když se mě Viv zeptala, jestli bych masturboval před ženou, která není mojí partnerkou. Nezdráhal jsem se odpovědět, že ano, ale samozřejmě by záleželo na tom, kdo by ta žena byla. Bylo už hodně po šesté hodině a měli jsme rezervaci v restauraci na 7:30. Oblékl jsem se tedy a sedl si v přízemí. Dívky se ještě upravovaly a tak jsem si dal pivo. Zrovna jsem si chtěl z plechovky pořádně přihnout, když jsem se náhle zarazil. Nadine vstoupila do místnosti a pohled na ni byla fantasie. Měla na sobě květnaté letní šaty, které se zdály být příliš malé na to, jak obepínaly její tělo a vytvarovaly tak každou její sexy křivku.
Shromáždili jsme se do dalších pěti minut a vyrazili do vesnice. Slunce se již ponořilo daleko za kopec. Ve vesnici jsou dvě hospody, půjčovna kol, několik malých obchůdků a luxusní restaurace. Restaurace byla malá s nádherným nábytkem, spoustou chromu a sklem, které bylo všude, včetně stolové desky. Seděli jsme u okna a v restauraci jsme byli sami. Servírka se nás zeptala na objednávku a poté nastalo ticho. Bylo jasné, že odpoledne plné mé nahoty bylo všem příjemné, ale nikdo z nás o tom nechtěl otevřeně mluvit. Pak Viv prolomila mlčení, aby nám řekla, že velký dům vedle naší chaty má bazén a že tam jsme pozváni následující den. Vysvětlila mi, že než jsem dojel z cyklistického výletu, tak se ona a Nadine seznámily s dívkami, které tam jsou na víkend a že ty se samy nabídly, že bychom mohli využít jejich bazénu, kdykoli bychom chtěli. Večer pokročil a byla již hluboká tma, když jsme se dostatečně najedli a napili v restauraci a vyrazili zpět do chaty.
Jak jsem vlezl do pokoje, cítil jsem se tak unavený, že jsme se svlékl a šel rovnou do postele. Myslím, že jsem spal snad jen několik vteřin (nebo mi to tak připadlo), když jsem se vzbudil, protože se mi chtělo na záchod. Ukázalo se, že jsou 3 hodiny ráno. Zamířil jsem na toaletu se snažil se být tak tiše, jak je to možné. Mé oči byly napjaté, když jsem vstoupil do osvětlené chodby, ale najednou jsem si uvědomil, že Nadine stojí u koupelny a dívá se na mě, stejně jako předtím. Měla na sobě stejnou bílou hedvábnou noční košili. Dívala se přímo na můj rozkrok. Podíval jsem se dolů a  znovu viděl, že jsem se probudil s masivní erekcí. Ale na rozdíl od včerejška jsem se nezakrýval a byl úplně vystaven. Všimla si toho, jen se usmála a přišla se blíže podívat. Sklonila se dolů a můj penis byl přímo vystaven Nadine. S širokým úsměvem mě lehce pohladila po zadku a pak odešla do svého pokoje. Já se vyčůral a šel zpět do postele.
Ráno jsem se probudil a zjistil, že dívky jsou už vzhůru. Slyšel jsem hlasy z přízemí. Oblékl jsem se, šel dolů a viděl holky, jak jedí toast a povídají si. Také jsem se nasnídal. Viv a Nadine mi řekli, že mají v plánu jít do města a koupit si plavky, abychom mohli jít odpoledne do bazénu. Nabídly se, že mi plavky koupí, jestli se mi do města nechce. To bylo super, protože to znamenalo, že jsem si mohl udělat náročnější jízdu na kole bez toho, abych se ohlížel na dívky a jejich schopnosti či výdrž. A tak se stalo – holky jely do města a já se vydal na kole vstříc krásné místí přírodě.
Jel jsem asi čtyři hodiny na kole náročnou cestou, abych se dostal až k nejvyššímu bodu, který mi poskytl krásný výhled. Pak jsem viděl v dálce (avšak nedaleko) hospodu a v touze po studeném pivu jsem k ní zamířil. Dal jsem si asi čtyři piva a předpokládal, že po nich bude pro mě těžší dojet až k chatě. Vyrazil jsem tedy s časovou rezervou. Na chatu jsem dorazil hladový. Nadine a Viv se ještě nevrátily, takže jsem šel dovnitř, abych si dal něco k pití a jídlu.
Díval jsem se na televizi v obýváku, když se dívky vrátily s velkým úsměvem a řekly mi, jak měly velmi úspěšný výlet. Koupily si prý velmi pěkné plavky a to velmi levně. Bohužel, mně prý plavky nekoupily, protože prý obchod, kde ony plavky koupily, byl čistě dámský a pánský byl zavřený. Aniž bych mohl jakkoliv reagovat, řekly, že mi plavky ukážou a zmizely ve svém pokoji. Za méně než pět minut byly zpátky dole v bikinách, které jasně ukazovaly jejich krásné postavy, byť vše intimní bylo zahaleno. Pak mi řekly, ať jdu s nimi a vyrazili jsme k sousedovic bazénu. Velký bazén byl velkolepý, stejně jako dobře udržovaná zahrada kolem něj, vyzdobený prostor s altánem, lehátky a místem na grilování. Nikoho kromě nás tam nebylo vidět. Holky byly z bazénu nadšené a že ho hned vyzkoušejí. Přitom se významně podívaly na mě:
„Já ale nemám plavky.“
„To nevadí. Můžeš být bez nich.“
Viv a Nadine skočily do bazénu, pak se opřely o kraj bazénu a šklebíce dívaly se mým směrem.
Uvědomil jsem si, že mě už stejně viděly nahého a v jednom rychlém pohybu jsem odhalil svou nahotu. Pak jsem běžel k bazénu, můj penis se během rozhoupal a dívky se začaly smát. Přeskočil jsem dívčí hlavy a dopadem na vodní hladinu je postříkal. Pak jsme plavali a v parném odpoledni využívali osvěžení studenou vodou s horkým sluncem, které pálilo nad námi. Cítil jsem se svobodný, když jsem v bazénu plaval nahý. Začali jsme se s holkama v bazénu honit. I když jsem byl mnohem lepší plavec než Nadine, záměrně jsem jí dovolil, aby mě chytila a ta tak ráda učinila, přičemž využila situace a chytila mě za penis. Pak plavala pryč a řekla Viv, co udělala. Ta chtěla udělat to samé, ale úmyslně jsem k ní byl méně vstřícný a nedovolil jí, aby mě dohonila. Trvalo to nějakou chvíli, než se Nadine rozhodla dát Viv pomocnou ruku a pomohla jí zahnat mě do rohu v mělkém konci. Díval jsem se jak šla Viv ke mně a s překvapeným výrazem ve tváři popadla můj penis. Pak šla s triumfálním výrazem z vody. Dívky si přestěhovaly dvě opalovací lehátka blíže k bazénu tak, aby se na mě mohly dívat.
Chvíli jsem ještě plaval v bazénu a pak po schůdkách vylézal ven. Jak jsem vylézal, postupně jsem odhaloval své tělo, které bylo před tím alespoň částečně zahaleno vodou. Na třetím schodu jsem již byl zcela nezakrytý a nahý před dívkami, které mě sledovaly. Vzal jsem si židli, dal jí vedle Nadine a posadil se. Byl jsem natočený tak, že dívky měly nerušený pohled na můj penis a varlata. Nadine viděla, že mi můj exhibicionismus nevadí a otevřeně se na mě dívala.
"Můžeš se ho i dotknout, jestli chceš!" řekla Viv, když viděla, jak se Nadine dívá.
Nadine se začala pohybovat směrem ke mně, ale Viv promluvila znovu. "Ty ne Nadine, mluvila jsem s ním!"
Nadine se usmála, když pochopila, kam tím Viv míří. Protože nejsem žádný hlupák, došlo mi to také. Holky chtějí, abych tady před nimi onanoval! Vzrušení se již nedalo zastavit a penis mi okamžitě vystřelil vzhůru.
Chtěl jsem udělat dobrou show. Začal jsem si tedy mnou svůj ztopořený penis a různými pohyby jsem tak vystavoval své mužství krásným očím krásných dívek. Krátce jsem se podíval a spatřil Nadine, jak je ohromena mou show a Viv stála nad ní se širokým úsměvem na tváři. To mě vzrušilo ještě víc a tak jsem vystříkl vysoko do vzduchu. Nadine vyjekla radostí. Zeptal jsem se jí, jestli si užila show. Nadine přikývla. Viv byla evidentně také spokojená.
Ležel jsem blaženě a nechal se opalovat sluncem, když tu se najednou ozval dívčí smích. Uvědomil jsem si, že zní úplně jinak, než smích Nadine nebo Viv. Pak mi to došlo! Vždyť my nejsme u sebe na chatě, ale u sousedů a Viv v restauraci říkala, že zde jsou nějaké dívky na víkendu! Otočil jsem se a viděl asi pět opravdu pěkných dívek, které asi přijely z nějakého výletu, protože žádná z nich nebyla v plavkách. Byly oblečené buď v letních šatech nebo sukních či kraťasech. Ten smích evidentně patřil mně nebo ještě lépe mé nahotě. Chtěl jsem se obléknout, ale nikde jsem svoje oblečení nenašel.
„Jestli hledáš svoje oblečení, tak to jsem odnesla k nám do chaty!“ ozvala se Viv a pak dodala „Ale za svou nahotu se stydět nemusíš!“
Pak se ozvala jedna z přicházejících dívek: „Ahoj holky! Koukám, že už jste využily naší nabídky vyzkoušet bazén. A také koukám, že tu nejste samy. Máte poměrně hezký nahatý doprovod.“
Poté se mi dívky postupně představily, přičemž já si tedy stoupl a ukázal tak svoje nahé tělo, avšak levou rukou jsem si zakrýval mužství. Pravou jsme si s holkama potřásali. Pak jsem si sedl zpět a probíhala konverzace o různých tématech. Já se po celou dobu zakrýval, až se ozvala Nadine:
„Neschovávej si ho pořád! Vždyť jsi říkal, že rád onanuješ před ženami, tak ti nemůže vadit ukázat ho tady dívkám. Nebo toto snad nejsou ženy, před kterými se rád uděláš? Nevzrušují tě snad?“
„Naopak. Všechny jsou to opravdu pěkné dívky a já jsem vzrušený už dávno.“ odpověděl jsem.
„Jééé, ukaž!“ řekla jedna z dívek.
Sundal jsem tedy ruku ze svého penisu, který okamžitě vystřelil vzhůru.
„A teď se tu udělej.“ řekla Nadine.
Všechny holky si posedaly okolo mě do půlkruhu, aby měly dobrý výhled a já ten den předváděl svou show podruhé. Dívky se smály a při mém vyvrcholení začaly tleskat.
Celý víkend byl velmi povedený a od chvíle, kdy jsem onanoval před Viv, Nadine a pěti dívkami z vedlejšího domu jsem jej strávil úplně nahý. Tedy až do odjezdu domů.